ביטוח רכב


ביטוח רכב

ביטוח מקיף

ענף ביטוח מקיף לרכב בישראל, הוא ענף תחרותי מאוד, וההבדלים יכולים להגיע לעשרות אחוזים. הנסיון שלנו מאפשר לאחוזים להיות לטובתך. בוא ללמוד מייד כיצד אנו עושים את זה?

ביטוח מקיף

אתה רוצה ביטחון מושלם ומקיף עבור המשפחה שלך,

והפוליסות שלנו נותנות אותו!

ביטוח מקיף - מדוע אצלינו?

ביטוח רכב מקיף הוא הענף התחרותי ביותר בתחום הביטוח וישנן חברות וסוכנויות רבות המתחרות על כיסו של הצרכן תוך ניסיון לשכנע אותו לרכוש פוליסת ביטוח לרכב דרכן. לא כל הצרכנים מודעים לחשיבות ביצוע סקר מחירים מעמיק לפני רכישת הפוליסה ולמרחב התמרון העומד בפניהם בכל הקשור לעלויות הביטוח. לפי סקר שבוצע עולה כי בשוק קיימים פערים של עד %130 בין החברות השונות.

אנו בביג גיא סוכנות לביטוח עוסקים כבר מעל ל-15 שנה בשיווק ביטוח מקיף ואנו מייצגים את מרבית חברות הביטוח המובילות בענף ביטוח רכב. אנו בודקים כל הצעה לביטוח במספר רב של חברות ונותנים ללקוח את ההצעה הטובה ביותר. צורת עבודה זו נותנת לנו יתרון יחסי על פני סוכני הביטוח האחרים וכמובן על פני החברות לביטוח ישיר.

פוליסת ביטוח מקיף מבוססת על פוליסת ביטוח רכב תקנית אותה אישר המפקח על הביטוח וחברות הביטוח יכולות להוסיף כיסויים נוספים לפוליסה הבסיסית אך לא יכולים לגרוע ממנה, יש לזכור כי חברות הביטוח אינן סלחניות במקרה של דרישה לתשלום תביעה עקב תאונה ,גניבה או שריפת הרכב ולכן בקבלת ההצעה עבור ביטוח מקיף יש להקפיד למסור פרטים מדויקים על ניסיון התביעות ועל הנוהגים ברכב מאחר ובזמן תאונה, במידה ויתברר כי לא מסרנו פרטים מדויקים חברות הביטוח עלולות לא לשלם לנו את התביעה.

ביטוח צד ג'

צד ג' מספקת כיסוי חלקי לזה של הביטוח המקיף ומיועדת לכיסוי הוצאת על גרימת נזק לרכושו של האחר. עלותה של הפוליסה נקבעת, בדומה לפוליסות רכב נוספות, על סמך נתוניו האישיים של הנהג ועל רמת הסיכון שבה הוא נתפס על ידי חברות הביטוח.

ביטוח חובה

פוליסת ביטוח חובה מספקת כיסוי לנזקי גוף בלבד, כאשר זה מגיע לנהג וליושבי הרכב המבוטח וכך גם לנפגעים נוספים, שלא ישבו ברכב, כתוצאה מהתאונה. הפוליסה מכסה את כל הוצאות הטיפול הנדרשות לרבות פיצויים רלוונטיים בהתאם לפגיעה. כיסוי פוליסת הביטוח כולל טיפול רפואי גופני, נפשי, מימון תהליכים שיקומיים וכל הפרוצדורות שרלוונטיות לתהליך ההחלמה מהתאונה.

עלות פוליסת ביטוח חובה

עלות הפוליסה נקבעת על סמך פרמטרים שונים כמו מין הנהג, גילו, ותק הרשיון, סוג הרכב עצמו וכיוצא בזה. אנשים רבים משלמים מחירים גבוהים ממה שיכולים היו לשלם בפועל רק משום שהפוליסה שלהם לא מותאמת כראוי. לדוגמא ביטוח לכל נהג, כשברכב נוהג בעל הרכב בלבד, גרירת ביטוחי רכב ישנים על רכבי יד שניה שנרכשו, בעוד שאלה כלל לא מתכבדים בפועל וסעיפים נוספים שלעיתים כלל אינם רלוונטיים מייקרים משמעותית את העלות המצטברת. התאמת פוליסת ביטוח חובה על סמך הפרמטרים הרלוונטיים מוזילה עלויות. אלה מצטברות לאורך השנים לכדי אלפי שקלים ואף יותר, אך זהו רק אספקט אחד מעבודתו של סוכן הביטוח. ליווי וטיפול אישי במקרים של תאונות או כל בעיה אחרת, התנהלות מול חברת הביטוח וטיפול בהגעת הכספים בזמן, דבר שמתברר כאתגר בכל פעם מחדש, הם היתרון הבולט של עבודה מול חברתינו




הקודםלרשימה המלאההבא

מעל 16 שנות נסיון לשירותך:



פתור את התרגיל - שלוש ועוד חמש שווה ל: (הזן ספרות בלבד)



לצפיה בתעריפי שירותים בתשלום
אתר נגיש