ביטוח דירה


ביטוח דירה

לידיעתכם: 

כמות שריפות בכל הארץ בשנה:
נתון ארצי - מתחילת 2016 עד 28.12.16 בשעה 09:00 היו 48,137 שריפות!

כמות שריפות בחולון – בת –ים – אזור בשנה:
240 שריפות כולל מלונות ומפעלים.

התקשרו עוד היום

 

הבטחון שלך נמצא מרחק הקלקה. במקום לשבור את הראש בחיפוש אחר ביטוח דירה, לשלם המון כסף ולקיחת סיכונים מיותרים, תן למומחי הביטוח שלנו להציע לך את הצעת הביטוח הטובה והמותאמת ביותר עבורך, כך שתוכל לשלם את מינימום העלות ולקבל את מקסימום הבטחון והערבות שמספקת פוליסת הביטוח הטובה ביותר.
בביג גיא סוכנות לביטוח תוכל להנות מכל היתרונות של השוואת הצעות מחיר של חברות הביטוח השונות מבלי להניף אצבע ולבסוף לקבל את ההצעה האטרקטיבית ביותר בשוק. סעיפי הכיסוי, גובה הפיצויים ובעיקר גובה התשלום שיגבה ממך יהיה מותאם לצרכים שלך בצורה אישית. זאת בליווי סוכן ביטוח שיגבה וישמור על האינטרס שלך, ושלך בלבד.

חשוב מאוד לעשות את ההבחנה שבין ביטוח מבנה לביטוח תכולה, כאשר שילוב חכם של השניים יבטיח את הכיסוי המושלם ואת ההגנה המירבית לעתיד שלך ושל בני משפחתך.

התאמת פוליסת ביטוח דירה .

בדומה לפוליסות ביטוח אחרות, גם עלותה של פוליסת ביטוח דירה נקבעת על סמך פרמטרים שונים המתייחסים למצב הנכס, הלווים ולתנאים הרלוונטיים, כאשר הלווה יכול לבחור את סעיפי הכיסוי בהם הוא מעוניין. לא תמיד אנחנו צריכים לשלם על כל סעיפי הכיסוי, מה שמטבע הדברים מייקר את הפוליסה, אך ישנם סעיפי כיסוי קריטיים שלא תמיד מובנים מאליהם.

התאמת פוליסת ביטוח דירה צריכה להעשות בראש נקי, תוך התייחסות לכל התרחישים הסבירים, הערכת שווי של כל התכשיטים וחפצי האמנות בבית, הסתברויות שונות ועוד - תהליך אשר יובטח לכם באמצעות מומחי ביג גיא סוכנות לביטוח .

פוליסות ביטוח דירה אותן אנו מציעים ללקוחותינו הינן פוליסות מותאמות ומורחבות וכוללות את הכיסוי הנדרש שיעניק לכם ראש שקט. זיכרו, יש להתייחס לכלל התרחישים האפשרייים, במיוחד אלה שלכאורה בעלי הסתברות נמוכה להתרחשות שעלולים לכלות את כל הבית ומה שבתוכו.




הקודםלרשימה המלאההבא

מעל 16 שנות נסיון לשירותך:



פתור את התרגיל - שלוש ועוד חמש שווה ל: (הזן ספרות בלבד)



לצפיה בתעריפי שירותים בתשלום
אתר נגיש